Willem Engel naar Brazilië

Willem Engel, de man achter Viruswaarheid, heeft besloten om Nederland vaarwel te zeggen. Hij heeft het naar eigen zeggen helemaal gehad met de corruptie van de Nederlandse overheid en de coronabeperkingen. Dat zijn partij, Lijst 30, geen enkele zetel in de wacht heeft kunnen slepen bij de recente Tweede Kamerverkiezingen, was de druppel voor Engel.

‘Wij zijn gewoon weggefraudeerd,’ verklaart Willem Engel. ‘Het is allang duidelijk dat het volk al die coronabeperkingen niet meer wil. En toch kom ik niet aan de macht. Dat kan toch niet? En zo zie je maar weer dat ik de hele tijd al gelijk heb. De Nederlandse regering bestaat alleen maar uit fraudeurs, met Rutte voorop.’

Engel wil nu uitwijken naar Brazilië. ‘Bolsonaro is mijn held,’ zegt Willem Engel. ‘Hier wordt hij natuurlijk ontzettend geframed, maar Bolsonaro kiest gewoon helemaal voor zijn volk. Daarom ruil ik de Nederlandse dictatuur met veel plezier in voor het vrije Brazilië. Ik verheug me er nu al op dat ik daar straks alles weer mag en niet voor elk wissewasje word opgepakt of voor de rechter moet verschijnen. En Brazilianen houden nog van dansen ook!’

Ook Thierry Baudet zou Nederland de rug toekeren, uit onvrede met de beperkingen en uit teleurstelling over het feit dat hij niet met open armen is ontvangen bij de formatie. Het is nog niet bekend naar welk land de verbitterde FvD-voorman zou uitwijken. Geert Wilders is overigens bijzonder opgetogen over het vertrek van zijn concurrenten. Niet voor niets dringt hij al enkele dagen aan op nieuwe verkiezingen.

like

PS: dit is uiteraard satire. Take it easy.

Een gedachte over “Willem Engel naar Brazilië

  1. Was dit allemaal maar echt waar!! Zou het land zeer ten goede komen en rust geven. En het zou ons belastingbetalers miljoenen schelen en wat belangrijker is veel besmettingen en minder zieken en doden schelen die deze twee op hun geweten hebben

    Like

Plaats een reactie